Przejdź do komentarzy

 

AKTUALNIE

Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie jest w 100% polskim Bankiem, obecnym na lokalnym rynku finansowym od 70 lat. Powstał z inicjatywy ludności polskiej przybywającej na ziemię dzierżoniowską po roku 1945.

Centrala Banku znajduje się w Dzierżoniowie przy ulicy Daszyńskiego 24. Sieć placówek Banku obejmuje: Oddział w Dzierżoniowie na osiedlu Złotym 9H, Oddział w Bielawie przy ulicy Piłsudskiego 74, Oddział w Piławie Górnej przy ulicy Kościuszki 2 oraz Filię w Pieszycach przy ulicy Kościuszki 3.    

Bank od początków swojej działalności tworzy swoją ofertę z myślą o mieszkańcach i przedsiębiorcach Powiatu Dzierżoniowskiego. Posiada nowoczesną ofertę produktową skierowaną do szerokiego grona odbiorców: osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników oraz jednostek samorządu terytorialnego.

Propozycja Banku obejmuje:

  • szeroką ofertę kont osobistych,
  • konta bieżące dla biznesu dopasowane do potrzeb różnych rodzajów działalności,
  • nowoczesną i funkcjonalną bankowość elektroniczną i mobilną,
  • płatności mobilne- wszystkie obecne w Polsce: BLIK, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, FitbitPay,
  • karty płatnicze i kredytowe systemu VISA i MasterCard,
  • rozliczenia walutowe, w tym sprzedaż i kupno walut on line oraz karty walutowe,
  • atrakcyjną ofertę kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych oraz pożyczek hipotecznych,
  • kredyty na cele mieszkaniowe elastycznie dopasowane do potrzeb,
  • bogatą ofertę kredytów obrotowych i inwestycyjnych dla biznesu i rolnictwa,
  • leasing oraz factoring,
  • ubezpieczenia majątkowe i na życie,
  • bezprowizyjne wpłatomaty,
  • sieć ponad 4000 bezprowizyjnych bankomatów w całej Polsce.

Bank posiada Centralę w Dzierżoniowie co oznacza, że wszystkie decyzje dotyczące oferty Banku jak i spraw Klientów podejmowane są w Dzierżoniowie. Dzięki temu Bank jest w stanie szybko zareagować na potrzeby i oczekiwania Klientów, a Klienci mają pewność, że traktowani są indywidualnie i ze zrozumieniem. Posiadanie centrum decyzyjnego blisko odbiorców usług determinuje większą, od innych banków, moralną odpowiedzialność przed konkretnym, a nie anonimowym otoczeniem.

Bank intensywnie rozwija się, prowadzi systematyczne inwestycje mające na celu poprawę komfortu obsługi Klientów. Jako jedyny bank w Dzierżoniowie posiada parking dla Klientów z 52 miejscami parkingowymi. Dbając o wygodę Przedsiębiorców, w Centrali Banku wydzielono salę obsługi wraz z kasami dedykowanymi tylko dla biznesu oraz komfortowe, zapewniające dyskrecje i wygodę biura obsługi kredytowej. W październiku 2009 roku Bank oddał do dyspozycji Klientów Oddział w Piławie Górnej przy ulicy Kościuszki 3, we wrześniu 2014 roku otworzył Oddział w Dzierżoniowie os. Złote 9H. W 2019 roku Centrala oraz Oddział w Bielawie wyposażono w bankomaty z funkcją wpłatomatu.

O rozwoju Banku świadczy także ustawiczny wzrost zatrudnienia. Na koniec 2006 roku Bank zatrudniał 39 osób, na koniec 2007 roku 45 osób, na koniec 2008 pracowało w Banku już 49 osób, aktualnie zatrudnionych jest 53 osoby. Bank dba o profesjonalizm i jakość kadr poprzez ustawiczne szkolenia oraz systematyczne badania jakości obsługi metodą mystery shopping.

Bank działa na rzecz rozwoju lokalnej społeczności. Aktywnie włącza się lub inicjuje działania zwiększające wiedzę finansową i świadomość ekonomiczną różnych grup wiekowych i zawodowych. Od 2010 roku wspiera organizację Powiatowego Konkursu Przedsiębiorczości. Bank współpracuje ze szkołami ponadgimnazjalnymi w ramach lekcji przedsiębiorczości. Wspiera działania podejmowane na rzecz dzieci i młodzieży, związane z wyrównywaniem szans dzieci z różnych środowisk, wspiera drużyny sportowe.

Bank w całości sfinansował stalowo- drewnianą konstrukcję pierwszej powojennej platformy widokowej w Górach Sowich na szczycie Kociego Grzbietu, której inicjatorem było Stowarzyszenie Wielka Sowa. Bank refinansował zakup porcelanowej filiżanki z ręcznie malowaną panoramą Dzierżoniowa z początku XIZX wieku, która jest eksponatem w Miejskim Muzeum w Dzierżoniowie. Ponadto w Muzeum Miejskim znajduje się starodruk autorstwa Alberta Zimmermanna V tom „Przyczynków do opisania Śląska" pt. „Opis wsi powiatu Dzierżoniowskiego", który również został sfinansowany przez Bank.

Bank zrzeszony jest w Spółdzielczej Grupie Bankowe oraz jest uczestnikiem Spółdzielczego Systemu Ochrony. Bank od lat jest członkiem Krajowego Związku Banków Spółdzielczych oraz Związku Banków Polskich.

HISTORIA BANKU

 

2018

Wdrożenie najnowszej generacji zrzeszeniowego systemu informatycznego

2018

Prezes Banku Elżbieta Nowakowska- Akkermans otrzymuje tytuł Zasłużony dla miasta Dzierżoniów

2015

Przystąpienie do Spółdzielczego Systemu Ochrony

2014

Prezes Banku Elżbieta Nowakowska- Akkermans zostaje Bankowym Menadżerem roku 2013 w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez Gazetę Bankową

2014

Otwarcie Oddziału w Dzierżoniowie na os. Złotym 9H

2013

II miejsce w konkursie Złoty Bank SGB 2012 organizowanym przez Bank Zrzeszający SGB-Bank SA

2012

Otrzymanie godła promocyjnego „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców za 2011r."

2012

Nagroda Orła Agrobiznesu za sukces rynkowy i aktywne wspieranie agrobiznesu

2010

Gruntowna modernizacja Oddziału w Bielawie

2010

Wyróżnienie honorowe oraz Godło Promocyjne „Bank Przyjazny  dla Przedsiębiorców za 2009r."

2009

Wybudowanie i uruchomienie Oddziału w Piławie Górnej 

2009

Modernizacja i całkowita zmiana wizerunku Filii w Pieszycach oraz Filii w Bielawie

2009

VI miejsce wśród Banków Spółdzielczych w rankingu Gazety Bankowej „Najlepsze Banki 2009"

2009

Otrzymanie Złotej Skarbonki 2009 za najwyższą efektywność wśród Banków Spółdzielczych Dolnego Śląska

2009

Wyróżnienie tytułem „Złoty Gepard 2009" w rankingu Instytutu Bankowości Spółdzielczej na najdynamiczniejszy Bank Spółdzielczy

2009

Otrzymanie tytułu „Innowacyjny Bank Spółdzielczy" w dolnośląskiej edycji konkursu „Krajowi Liderzy Innowacji 2009"

2008

Otrzymanie godła promocyjnego  „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców za 2007r."

2008

VI miejsce i zdobycie nagrody specjalnej w kategorii „Wyróżniające się Banki Spółdzielcze" w konkursie miesięcznika „Bank" i „Nowoczesny Bank Spółdzielczy"

2008

Uhonorowanie Prezesa Banku  Pani Elżbiety Nowakowskiej –Akkermans odznaczeniem „Za zasługi dla bankowości Rzeczpospolitej Polskiej" przez Prezesa NBP Pana Sławomira Skrzypka

2007

Oddanie po rozbudowie Centrali Banku z dwoma oddzielnymi salami obsługi Klienta Prywatnego i Biznesowego oraz parkingu przy Centrali Banku na 52 miejsca

2006

I miejsce w Rankingu KZBS na „Najlepszy Bank Spółdzielczy w Polsce" w grupie bilansowej 50-100 mln

2006

Rozpoczęcie prac drugiej rozbudowy Centrali Banku

2004

I miejsce w Rankingu KZBS na „Najlepszy Bank Spółdzielczy" w grupie bilansowej 50-75 mln zł

2003

Otwarcie Oddziału Banku w Bielawie z bankomatem i wrzutnią elektroniczną.

2001

Instalacja pierwszego bankomatu i wrzutni elektronicznej w Centrali Banku

2000

Pierwsza modernizacja Centrali Banku

1999

Kompleksowa informatyzacja Banku – system scentralizowany

1998

Wykup gruntów i wybudowanie 17 arów parkingu wokół Centrali Banku

1993

Utworzenie Filii w Bielawie i Pieszycach

1992

Członek grupy założycielskiej Gospodarczego Banku Południowo-Zachodniego we Wrocławiu. Bank aktywny poprzez  działalność w Radzie Nadzorczej (3 lata), Komitecie Finansowym (7 lat), Komisji Rewizyjnej ( 3 lata), w Radzie Zrzeszenia (9 lat)

1992

Pierwsza kompleksowa informatyzacja Banku

1991

Członek grupy założycielskiej Krajowego Związku Banków Spółdzielczych

1990

Członek grupy założycielskiej, następnie akcjonariusz Gospodarczego Banku Wielkopolski SA

1989

Wybór niezależnej spółdzielczej drogi poza strukturami BGŻ

1950

Rozpoczęcie działalności bankowej

 

 


 

 SUKCESY BANKU

 

Bank systematycznie poddaje się ocenie i weryfikacji przez niezależne kapituły rankingów i konkursów. W szczególności, Bank ceni sobie konkursy, w których jednym z elementów klasyfikacji jest badanie opinii Klientów Banku oraz te, gdzie głównym kryterium oceny jest efektywność działania. Główne wyróżnienia i nagrody:

W roku 2014 - tytuł Laureata Konkursu wraz ze Statuetką oraz Godłem Promocyjnym w konkursie organizowanym przez Krajową Izbę Gospodarczą i Polsko-Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw
W roku 2012 – tytuł Złoty Bank SGB za zajęcie II miejsca  w konkursie organizowanym przez Bank Zrzeszający. Doceniono m. in. dynamiczny rozwój oraz aktywną współpracę w ramach przedsięwzięć zrzeszeniowych, a w badaniu jakości obsługi Klientów przeprowadzonym przez firmę PENTOR Bank uzyskał najlepszą ocenę wśród 206 banków

 W roku 2012 – nagroda Orzeł Agrobiznesu za sukces rynkowy i aktywne wspieranie agrobiznesu.

 
W roku 2009 – tytuł Innowacyjny Bank Spółdzielczy w kategorii bank średni, w dolnośląskiej edycji konkursu „Krajowi Liderzy Innowacji 2009".

W roku 2009 – Wyróżnienie Honorowe za świadczenie kompleksowych, profesjonalnych i efektywnych usług bankowych na rynku lokalnym dla Klientów z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw, wspieranie inicjatyw, współpracę z organizacjami gospodarczymi oraz budowę wzajemnego zaufania wśród partnerów gospodarczych w konkursie Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców.

W roku 2009 – Złota Skarbonka za najwyższą efektywność wśród banków spółdzielczych Dolnego Śląska w rankingu Instytutu Bankowości Spółdzielczej.
W roku 2008 – Nagroda Specjalna za zajęcie VI miejsca
w kategorii „Najefektywniejsze banki" w konkursie organizowanym przez miesięczniki „Bank" i „Nowoczesny Bank Spółdzielczy".
W roku 2007 – tytuł Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców
w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez Krajową Izbę Gospodarczą i Polsko-Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw.

W latach 2004 i 2006 – I miejsce w rankingu na „Najlepszy Bank Spółdzielczy w Polsce" w grupie bilansowej do 100 mln złotych.

 

REKLAMACJE

Zasady składania i rozpatrywania reklamacji

  1. Formularz reklamacji
    1. Klient Biznesowy
    2. Klient Prywatny
  2. Formularz reklamacji transakcji dokonanej kartą
    1. Klient Biznesowy
    2. Klient Prywatny
  3. Formularz reklamacji ubezpieczeń
    1. Klient Biznesowy i Prywatny

 


 

 

MASZ PYTANIA?  SZUKASZ PODPOWIEDZI?  SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

więcej

 


OBLICZ RATĘ SWOJEGO KREDYTU - SKORZYSTAJ Z NASZEGO KALKULATORA KREDYTOWEGO

więcej

  Centrala Banku Spółdzielczego w Dzierżoniowie
   tel. (74) 831-29-10  fax: 832-00-30

   Wykonanie i obsługa techniczna Saba Service      

KOD SWIFT : GBWCPLPP