Przejdź do komentarzy

Mobile Banking

Mobile Banking pozwala na bezpieczne  korzystanie  z usług bankowych  poprzez  urządzenia mobilne. Aby  korzystać z aplikacji  potrzebne jest urządzenie z dostępem do  Internetu i przeglądarką internetową. Aplikacja pozwala zarządzać kontem, sprawdzać saldo, wykonywać przelewy, przeglądać i dodawać kontrahentów, przeglądać historie operacji oraz  zarządzać wzorcami przelewów. Integracja z Google Maps pozwala w kilka chwil znaleźć najbliższy bankomat lub oddział banku. Obsługa aplikacji jest prosta i nie wymaga specjalnego szkolenia. Menu jest zaprojektowane z myślą o urządzeniach z ekranami dotykowymi, obsługa nie sprawia problemów.

Podstawowe cechy
  • Prostota obsługi - Program posiada uproszczony interfejs dostosowany do ekranów dotykowych a jednocześnie umożliwia korzystanie z wielu usług bankowych: wystawianie przelewów ELIXIR, płatności do ZUS i US, przeglądanie historii operacji zaksięgowanych na rachunkach, zasilanie telefonów komórkowych, przeglądanie mapy bankomatów, itp.
  • Bezpieczeństwo - Wszystkie zlecenia są autoryzowane unikalnym kodem dostarczonym Klientowi za pośrednictwem wiadomości SMS. System jest zabezpieczony przed przechwyceniem kodu SMS, atakiem typu Man in The Middle. W pamięci telefonu nie są przechowywane hasła ani żadne dane pochodzące z banku.

Sposoby logowania do Bankowości mobilnej:

  1.  W urządzeniu mobilnym (np. smartfon) należy otworzyć przeglądarkę internetową, wejść na stronę Banku Spółdzielczego w Dzierżoniowie, następnie kliknąć I-Bank Logowanie. System automatycznie rozpozna typ urządzenia i uruchomi bankowość mobilną. W celu wygodnego dostępu w późniejszym czasie do bankowości mobilnej, sktót do strony można umieścić na pulpicie, badź dodać ją do ulubionych
     
  2. W celu bepośredniego uruchomienia bankowości mobilnej kliknij ten link 
     
  3. Zeskanuj urządzeniem mobilnym poniższy QR kod:

 

Mobile Banking

PRZEWODNIK PO USŁUGACH BANKOWOŚCI MOBILNEJ W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH

  • Czy Bank zapewnia dostęp do bankowości internetowej z urządzeń mobilnych? 
    • Tak. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, udostępniliśmy system bankowości mobilnej, który umożliwia dostęp do rachunku za pomocą przeglądarki internetowej w telefonie, tablecie.
  • Jak aktywować bankowość mobilną?
    • Aby korzystać z bankowości mobilnej, należy najpierw aktywować bankowość internetową. Możesz to zrobić w najbliższej placówce Banku.Jeżeli już posiadasz bankowość internetową, po prostu wejdź na stronę naszego Banku poprzez urządzenie mobilne logując się już posiadanym hasłem
  • Jak się zalogować do bankowości mobilnej?
    • Do bankowości mobilnej logujesz się przy pomocy takiego samego identyfikatora i hasła, jak do systemu bankowości internetowej. Możesz tez wykorzystać QR kod zamieszczony na naszej stronie internetowej
  • Jaki jest adres strony logowania do bankowości mobilnej?
    • Do systemu mobilnego możesz zalogować się wchodząc z telefonu lub tabletu na adres: https://www.bsdzierzoniow.pl
  • Ile kosztuje korzystanie z bankowości mobilnej?
    • Bank nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z aplikacji mobilnej.
  • Czy do bankowości mobilnej mogę zalogować się z każdego telefonu komórkowego?
    • Do bankowości mobilnej można logować się z telefonów i tabletów  umożliwiających dostęp do Internetu poprzez przeglądarkę internetową. Ze względu na wygodę użytkowania zalecane są sprzęty z ekranem dotykowym.
  • Jakie możliwości daje mi aplikacja mobilna?
    • Za pośrednictwem bankowości mobilnej można : 
    • Dokonać przelewów miedzy własnymi rachunkami w BS
    • Dokonać przelewów na  rachunki obce
    • Uzyskać dostęp do informacji o rachunkach(saldo, dostępny limit)
    • Uzyskać informacje o historii rachunku
    • Przeglądać historię zleceń
    • Zmienić hasło dostępu
    • Korzystać z funkcji lokalizacji bankomatów
  • W jaki sposób autoryzować transakcje w bankowości mobilnej?
    • Po wypełnieniu przelewu, otrzymasz wiadomość SMS zawierającą link do strony weryfikującej przelew, następnie naciśnij Potwierdzam by potwierdzić dane przelewu i Zrealizuj by wysłać przelew
  • Zgubiłem lub skradziono mi telefon z aktywnym PIN-em, co zrobić?
    • Ze względu na to, że nie potrzebne są żadne dodatkowe aplikacje w Twoim telefonie nie musisz się martwić o bezpieczeństwo Twoich środków na rachunku. Możesz zalogować się z innego urządzenia
  • Posiadam usługę bankowości internetowej z dostępem poprzez klucz sprzętowy, czy mogę aktywować aplikacje bankowości mobilnej?
    • Tak. Aby korzystać z bankowości mobilnej należy wygenerować certyfikat Mobile Banking. Instrukcję generowania certyfikatu znajdziesz w przewodniku do obsługi bankowości mobilnej zamieszczonym na stronie Internetowej (rozdz. 4)

 

 

 

 

 

 

MASZ PYTANIA?  SZUKASZ PODPOWIEDZI?  SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

więcej

 


OBLICZ RATĘ SWOJEGO KREDYTU - SKORZYSTAJ Z NASZEGO KALKULATORA KREDYTOWEGO

więcej

  Centrala Banku Spółdzielczego w Dzierżoniowie
   tel. (74) 831-29-10  fax: 832-00-30

   Wykonanie i obsługa techniczna Saba Service      

KOD SWIFT : GBWCPLPP